Wersja 1.0 (obowiązuje od 24.04.2024)
1.1. Niniejszy Regulamin określa prawne zasady i reguły korzystania z systemu rezerwacji usług przewozowych dostępnych w serwisie Interbilet.pl, umożliwiającego rezerwację i zakup biletów przewozowych oferowanych przez podmioty trzecie.
1.2. Właścicielem i operatorem serwisu jest Solvemedia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Świeradowskiej 47, 02-662 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000707454, NIP 5213804966, REGON 368906400, kapitał zakładowy 5.000 zł.
1.3. Korzystanie z serwisu Interbilet.pl wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Akceptacja jest jednoznaczna z zawarciem umowy pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem.
1.4. Użytkownik ma prawo do nieodpłatnego wykorzystania treści Regulaminu w celach niekomercyjnych.
1.5. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu z chwilą rozpoczęcia korzystania z systemu rezerwacyjnego.
1.6. Każda rezerwacja i zakup biletu jest operacją jednostkową i podlega warunkom określonym przez podmioty świadczące daną usługę.
2.1. Użytkownik – osoba korzystająca z systemu Interbilet.pl w celu wyszukiwania, rezerwacji i zakupu biletów.
2.2. Serwis Interbilet.pl – serwis internetowy pod adresem https://www.interbilet.pl.
2.3. System Rezerwacyjny – system informatyczny dostępny w serwisie, umożliwiający rezerwację i zakup biletów kolejowych.
2.4. Przewoźnik – podmiot świadczący usługi przewozu osób.
2.5. Elektroniczny instrument płatniczy – każdy instrument płatniczy, umożliwiający dokonanie płatności w sposób elektroniczny (np. karta, przelew online).
2.6. Karta płatnicza – instrument płatniczy umożliwiający dokonanie zapłaty lub płatność kredytową.
2.7. Operator Płatności – podmiot obsługujący proces płatności elektronicznych.
3.1. Użytkownik oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
3.2. Użytkownik działa na własną odpowiedzialność lub w imieniu osoby trzeciej na podstawie upoważnienia.
3.3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z serwisu w sposób zgodny z prawem i wyłącznie w celu realizacji podróży. Zakazane jest m.in.:
automatyczne pobieranie danych z serwisu,
obchodzenie zabezpieczeń systemu,
fałszowanie danych,
płatności z wykorzystaniem nieuprawnionych środków.
3.4. W przypadku podania fałszywych danych lub użycia cudzych danych bez upoważnienia, operator zastrzega sobie prawo do zgłoszenia sprawy odpowiednim organom.
4.1. Interbilet.pl nie gwarantuje aktualności wyników wyszukiwania ani dostępności biletów do czasu zakończenia procesu zakupu.
4.2. Interbilet.pl nie jest stroną umowy przewozu. Odpowiedzialność za realizację usługi ponosi wyłącznie podmiot ją wykonujący.
4.3. Interbilet.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do systemów stron trzecich, błędy transmisji danych, ani za skutki wynikające z siły wyższej.
5.1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Solvemedia Sp. z o.o.
5.2. Dane przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO i wyłącznie w celu realizacji usługi.
5.3. Użytkownik ma prawo do dostępu, modyfikacji i usunięcia swoich danych.
6.1. Rezerwacja odbywa się za pośrednictwem systemu Interbilet.pl po podaniu wymaganych danych.
6.2. Użytkownik otrzymuje informacje o cenie biletu, opłatach i sposobie dostawy.
6.3. Płatność może być dokonana kartą płatniczą lub przelewem online.
6.4. Bilety są dostarczane w formie elektronicznej (np. email). Obowiązkiem Użytkownika jest sprawdzenie folderów SPAM i kontakt w razie braku biletu.
6.5. Zakup biletu jest wiążący po skutecznej płatności i nie może zostać anulowany, chyba że przewidziano inaczej w warunkach danej taryfy.
7.1. Możliwość zwrotu lub wymiany biletu uzależniona jest od warunków taryfy danego przewozu.
7.2. Procedury zwrotu i wymiany są dostępne na stronie w zakładce "Zwroty i wymiany".
7.3. Zwrot środków następuje tą samą drogą, którą dokonano płatności, w terminie do 14 dni roboczych.
8.1. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną za pomocą formularza kontaktowego.
8.2. Reklamacje dotyczące realizacji przewozu należy kierować bezpośrednio do usługodawcy świadczącego usługę przewozową.
8.3. Interbilet.pl rozpatruje reklamacje dotyczące działania systemu i przetwarzania płatności.
9.1. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji w serwisie.
9.2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego i unijnego.
9.3. Użytkownik może skorzystać z platformy ODR w celu polubownego rozwiązania sporu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Przeszukuj setki połączeń kolejowych i znajdź najlepszą cenę biletów.
Sprawdź kalendarz cenowy, aby wybrać najtańszy czas podróży.
Zaplanuj połączenia kolejowe, autobusowe i lotnicze w jednym miejscu.